„Zielone pojęcie” w reklamach odświeżonego Cydru Green Mill (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Cydr Green Mill (produkowany przez Kompanię Piwowarską) w nowej odsłonie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zielone pojęcie”, 11/10, Soul & Mind i Tailor Made PR.
W ramach relaunchu dotychczasowe brązowe butelki Cydru Green Mill zostały zastąpione przez nowe: przeźroczyste, z etykietami w jasnych odcieniach zieleni. Na opakowaniach wyeksponowano informacje, że napój jest produkowany ze 100-procentowego soku jabłkowego, naturalnej fermentacji z wykorzystaniem wyselekcjonowanych drożdży cydrowych i że mają półwytrawny, orzeźwiający smak.
Kampania marketingowa wspierająca nową odsłonę Cydru Green Mill jest prowadzona pod hasłem „Zielone pojęcie”. Reklamy zachęcają do refleksji i powrotu do łatwych, nieskrępowanych przyjemności i zabaw, pozwalających oderwać się od natłoku spraw oraz pędzącego do przodu świata.
Akcja jest realizowana głównie w internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży.
Koncepcję i strategię kampanii oraz materiały POS opracował butik interaktywny 11/10 (należący do grupy Nairobia), działania public relations realizuje Tailor Made PR. Odświeżony wygląd opakowań Cydr Green Mill zaprojektowała agencja Soul & Mind.
Dołącz do dyskusji: „Zielone pojęcie” w reklamach odświeżonego Cydru Green Mill (wideo)