'Zielona młodzież' ma duży wpływ na rówieśników
Badacze z Jupiter Research odkryli nowy sposób na dotarcie do nastoletnich klientów.
Jest to grupa nazwana "zieloną młodzieżą", czyli ci którzy interesują się problematyką ekologii i ochrony środowiska. Jak wynika z najnowszego sondażu jest to grupa mająca duży wpływ na rówieśników, będąca także "liderami opinii".
Wśród badanych w wieku 13-17 lat, 38% było zainteresowanych problematyką ekologiczną, ale tylko 15% stara się działać w kierunku ochrony środowiska. To ich właśnie nazwano "zieloną młodzieżą", którą marketingowcy powinni poważnie wziąć pod uwagę.
"Jest to grupa, która lubi uczyć się nowych rzeczy, dająca duże możliwości wykorzystania jej w marketingu internetowym" - powiedział David Card, wiceprezes Jupiter Research.
Nie tylko "zielona młodzież" interesuje się ekologią, ale właśnie ona jest bardziej od typowego nastolatka zaangażowana w komunikację on-line. Bardziej są też zainteresowani usługami fotografii cyfrowej (18%), częściej odwiedzają strony związane z telefonią komórkową (24%) i czaty (22%).
Dołącz do dyskusji: 'Zielona młodzież' ma duży wpływ na rówieśników