SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„X Factor” wiosennym hitem TVN

Program „X Factor” ogląda w TVN średnio 4,69 mln widzów. Stacja podczas jego emisji zajmuje drugą pozycję w rynku przegrywając tylko z „Ranczem”.

Muzyczne show TVN ogląda w niedzielne wieczory średnio 4,69 mln widzów, zapewniając stacji 26,31 proc. udziału w grupie 4+ oraz 33,02 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem w tym paśmie TVN (niedziele 20.00 – 21.25) miała ponad 200 tys. widzów mniej (w grupie 4+ - 25,54 proc. a 23,84 proc. udziału w rynku w 16-49). 

DataAMRSHR %SHR %(16-49)
06-03-2011430292324,10%31,43%
13-03-2011497552928,24%35,64%
20-03-2011478467526,62%32,10%
średnio468718326,31%33,02%
przed rokiem443144725,54%23,84%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, TVN jest w trakcie emisji programu „X Factor" wiceliderem rynku. Pierwsza pozycja przypada Jedynce, emitującej głównie „Ranczo” (34,83 proc udziału), zaś trzecia Polsatowi (seriale kryminalne, 11,02 proc. udziału). 

“Bitwa na głosy” o 900 tys. osób podnosi widownię TVP 2

W grupie komercyjnej 16-49 TVN ma najwyższy udział w rynku, dystansując TVP 1 o ponad 5 pkt. proc.

3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku

KanałAMRSHR %SHR %(16-49)
TVP1618825734,83%27,88%
TVN468718326,31%33,02%
POLSAT195765311,02%12,42%
TVP216714849,41%9,17%

 
Program “X Factor” chętnie oglądają mieszkańcy miast, widzowie między 25 a 60 rokiem życia, osoby legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.

Profil ADH %AFF
PłećMężczyźni41,00%85
Kobiety59,00%114
Wiek 4-92,89%49
 10-155,13%76
16 - 194,01%72
20 - 244,37%56
25 - 2911,22%126
30 - 3410,50%127
35 - 399,49%129
40 - 448,27%129
45 - 497,62%111
50 - 549,49%118
55 - 5910,20%132
60+16,81%83
Wlk. miastaWieś26,57%68
< 50 tys.28,97%120
50-100 tys.10,63%124
100-200 tys.11,16%138
> 200 tys.22,66%113
ZawódTop management12,26%141
Pracownicy średniego szczebla20,00%133
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,74%109
Emeryci24,07%94
Inni21,93%72
Wykształ.Podstawowe41,64%92
Średnie35,29%119
Wyższe15,04%120
Inne8,02%63


"X-Factor” to muzyczne talent-show. W programie mogą brać udział artyści oraz zespoły marzące o muzycznej karierze (trzeba mieć ukończone 16 lat, górnej granicy brak). Poza dobrym głosem uczestnicy muszą charakteryzować się sceniczną osobowością. Program podobnie jak „Mam talent” i „Idol” w warstwie emisyjnej dzieli się na część castingową oraz odcinki na żywo. Polską edycję produkuje FremantleMedia. 

Dołącz do dyskusji: „X Factor” wiosennym hitem TVN

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Oglądam "X Factor", ale mogliby odejść Mozila.
odpowiedź
User
lolek
Gimnazja chyba pękają w szwach.
odpowiedź
User
J
ostatni odcinek o blisko 200 tys mniej niz wczesniejszy. Pamiętajmy o mega. mega promocji m.in. na każdym portalu plotkarskim.
odpowiedź