Wybory krowiej miss promują Łaciate (wideo)
W internecie ruszyła zimowa kampania reklamowa mleka Łaciate. Akcję o nazwie „Wybory Miss Dobrej Łaciatej” przygotował i realizuje MEC Interaction, dział Mediaedge:cia.
Kampania „Wybory Miss Dobrej Łaciatej” przebiega przede wszystkim w serwisie laciate.pl, w którym prezentowane jest 12 krów kandydujących do tego tytułu, a internauci mogą głosować na swoje faworytki. Spośród tych najwyżej ocenionych do 22 grudnia jury pod przewodnictwem Piotra Gąsowskiego wybierze miss. Tuż po ogłoszeniu wyników w witrynie rozpocznie się transmisja na żywo z obory zwycięskiej krowy. Na stronie dostępne też będą dodatkowe gry i konkursy dla użytkowników.
Ponadto w ramach akcji uruchomiono specjalną aplikację na Facebookowym profilu Miss Dobra Łaciata. Umożliwia ona głosowanie, dodawanie komentarzy i obserwację wyników glosowania na bieżąco.
Obecna akcja jest kontynuacją długofalowej strategii komunikacji mleka Łaciate, której celem jest przybliżenie konsumentom codziennego życia krów dających to mleko. Przypomnijmy, że dwa lata temu udostępniono serwis pokazujący na żywo krowy w zagrodzie (więcej na ten temat).
Za opracowanie i realizację kampanii – na zlecenie Spółdzielnii Mleczarskiej „Mlekopol”, do której należy marka Łaciate – odpowiada MEC Interaction, dział interaktywny domu mediowego Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Wybory krowiej miss promują Łaciate (wideo)