Producent Łaciatego ma nową szefową marketingu
Stanowisko dyrektorki marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, która jest właścicielem takich marek, jak Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska objęła Dorota Grabowska.
Dorota Grabowska

Dorota Grabowska ma 15 lat doświadczenia w marketingu. W SM Mlekpol pracuje od ponad 7 lat - dotychczas w roli kierowniczki działu marketingu.
Wcześniej była marketing managerką w firmie Auto-Breczko - tam zarządzała markami motoryzacyjnymi premium, w tym BMW, Jaguarem, Land Roverem oraz Jeepem. Odpowiadała za tworzenie kampanii reklamowych oraz organizację eventów i premier produktów.
Jest absolwentką kierunku zarządzanie i marketing oraz studiów pierwszego stopnia na kierunku finanse i bankowość w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Producent Łaciatego ma nową szefową marketingu