SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tajni agenci monitorują ceny w nowej kampanii Carrefour

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację nowej kampanii Carrefour „500 cen równamy do najniższych”. Wielokanałowa kampania obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS.

W idei kreatywnej kampanii „500 cen równamy do najniższych” wykorzystano motyw szpiegowania oraz monitorowania cen. Spot w reżyserii Piotra Janowskiego przedstawia dwoje pracowników sieci Carrefour, którzy jako tajni agenci podglądają najniższe ceny w innych sklepach.

Za strategię, kreację kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty 30- i 15-sekundowe wyreżyserował Piotr Janowski. 

Należące do Publicis Groupe agencje Performics i Prodigious zajęły się odpowiednio strategicznym planowaniem i zakupem mediów digital oraz postprodukcją. Za produkcję odpowiada Tank Production, a Arena Media oraz Pure Play – planowanie i zakup mediów.

Dołącz do dyskusji: Tajni agenci monitorują ceny w nowej kampanii Carrefour

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl