Ilu widzów ma ósma edycja "The Voice Kids"?
Średnio 1,34 mln widzów śledzi na antenie TVP2 ósmą edycję „The Voice Kids” – wynika z danych Nielsena. Muzyczne talent show gromadzi o 236 tys. widzów mniej niż przed rokiem.

Najnowsza edycja „The Voice Kids” wystartowała w Dwójce 22 lutego. Podobnie jak rok temu muzyczny format jest emitowany w TVP2 w soboty o godz. 20.00. Do tej pory, po trzech tygodniach emisji, program "The Voice Kids” ogląda średnio 1,34 mln widzów, co daje Dwójce udział w rynku na poziomie 11,45 proc. w gronie wszystkich widzów i 7,81 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Czytaj także: Gdzie Telewizja Polska pokaże Eurowizję?
Do tej pory najwięcej widzów oglądało program w drugim tygodniu emisji. Odcinek “The Voice Kids” z 1 marca zgromadził przed ekranami 1,47 mln odbiorców. Tydzień później średnia oglądalność muzycznego talent show wyniosła 1,18 mln.
Rok temu siódma edycja “The Voice Kids” emitowana w Dwójce w analogicznym okresie gromadziła po trzech tygodniach emisji średnio 1,59 mln widzów, co przełożyło się na 13,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,96 proc. w grupie 16-59. Program miał wówczas o 236 tys. odbiorców więcej.
Obsada “The Voice Kids” 8. Nowe prowadzące, dawni trenerzy
Trenerami młodych talentów w ósmej edycji „The Voice Kids”, podobnie jak w poprzedniej odsłonie programu, są: Cleo, Tomson i Baron oraz Natasza Urbańska. Zmienił się za to duet prowadzących. Tomasza Kammela i Idę Nowakowską zastąpiły: Paulina Chylewska oraz aktorka „M jak miłość” Michalina Sosna, wspierane przez influencera Jana Dąbrowskiego.
Program “The Voice Kids”, jeden z trzech wariantów talent show z rodziny ”The Voice", jest emitowany na antenie TVP2 od 2018 roku. Uczestnikami programu mogą zostać dzieci w wieku od 8 do 15 lat.
Dołącz do dyskusji: Ilu widzów ma ósma edycja "The Voice Kids"?