Łaciate z nową kampanią od GPD Agency & Film Studio
GPD Agency & Film Studio przygotowały nową odsłonę komunikacji marki Łaciate (Mlekpol). Kampania pod hasłem „Łaciate zasady” wystartowała 5 września i jest kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji marki.

GPD Agency współpracuje z marką Łaciate w kategorii mleka UHT i masła od 2021 roku i w tym czasie zrealizowało m.in. loterię konsumencką i kampanię pod hasłem „Wszyscy lubią Łaciate”.
Przy tegorocznej kampanii GPD odpowiada za cały proces strategiczno-kreacyjny oraz produkcyjny, w tym za strategię, koncept kreatywny, scenariusze spotów reklamowych, przygotowanie materiałów OOH, digital oraz opracowanie całego planu komunikacji na rok 2023.

W ramach komunikacji OOH „Łaciate zasady” w największych polskich miastach pojawiły się dedykowane billboardy - w każdym mieście z innym hasłem.

Spoty reklamowe 30 i 15 s., łączące świat wirtualny z realnym (rzeczywiste plenery i wirtualne postaci animowane), powstały w całości w GPD Film Studio.
Dołącz do dyskusji: Łaciate z nową kampanią od GPD Agency & Film Studio