SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Warsaw Shore 2” hitem MTV Polska. W planach trzecia edycja

Drugą edycję „Warsaw Shore” oglądało średnio 160 tys. widzów. W czasie emisji programu MTV Polska pokonała swoich wszystkich głównych konkurentów i miała kilkanaście razy wyższe udziały od średnich dobowych.

uczestnicy „Warsaw Shore 2”uczestnicy „Warsaw Shore 2”

„Warsaw Shore 2” oglądać można było na antenie MTV Polska w okresie od 20 kwietnia do 13 lipca br., w niedziele o godz. 23.00. Średnia widownia nadawanych w tym paśmie premierowych odcinków reality-show wyniosła 160 tys. widzów, co przełożyło się na 1,93 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i aż 5,95 proc. w grupie docelowej stacji 13-29 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> MTV z kolejnymi sezonami „Ekip” z Cardiff i Newcastle

Spośród wszystkich odcinków drugiej serii najwięcej widzów zgromadził ten nadany 15 czerwca br. Oglądało go aż 225 tys. osób.

Trzy topowe odcinki „Warsaw Shore”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

15-06-2014

224 777

2,77%

04-05-2014

213 912

2,91%

11-05-2014

205 843

2,97%


Druga odsłona „Warsaw Shore” w porównaniu do pierwszej, emitowanej na przełomie 2013 i 2014 roku, straciła 18 tys. widzów. Wówczas reality-show oglądało średnio 178 tys. oglądających, a jego udział uplasował się na poziomie 2,26 proc. (dane dla grupy 4+; więcej na ten temat).

Jednak mimo tego niewielkiego spadku program miał i tak wyniki kilkunastokrotnie wyższe o średnich dobowych udziałów MTV Polska. W okresie od 20 kwietnia do 13 lipca br. wyniosły one 0,14 proc. w grupie 4+ i 0,56 proc. w grupie 13-29.
W czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore” stacja MTV była zdecydowanym liderem wśród kanałów kierowanych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym 0,28 proc. uplasowała się nadająca w naziemnej telewizji cyfrowej Eska TV. Dalsze miejsca zajęły: Viva Polska (0,15 proc.) i 4fun.tv (0,08 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat - tutaj udział zajmującej pozycję wicelidera Eski TV wyniósł 0,87 proc.

Widownia „Warsaw Shore” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

13-29

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska

159 626

1,93%

5,95%

Eska TV

23 530

0,28%

0,87%

Viva Polska

12 513

0,15%

0,45%

4fun.tv

6 593

0,08%

0,13%


Wpływy z reklam wokół wszystkich odcinków reality-show, wyemitowanych w niedziele (również tych powtórkowych), w okresie od 20 kwietnia do 13 lipca br., wyniosły 869 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

- Dane oglądalności drugiej serii bardzo nas cieszą tym bardziej, że wiosenny sezon telewizyjny jest zazwyczaj bardziej konkurencyjny - komentuje wyniki Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska. - Wielu przewidywało, że po pierwszym sezonie format się wyczerpie, a okazało się, że wokół programu utworzyła się grupa wiernych, zaangażowanych fanów - dodaje.

Niesłabnąca popularność programu sprawiła, że MTV wstępnie planuje realizację trzeciej edycji „Warsaw Shore”. Nie zapadła jednak jeszcze ostateczna decyzja w tej sprawie.

„Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych osób, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. W drugiej edycji występowali zarówno bohaterowie znani z pierwszej edycji programu jak i zupełnie nowe osoby.

Program jest polską wersją amerykańskiego formatu „Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest firma Golden Media Polska.

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore 2” hitem MTV Polska. W planach trzecia edycja

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Będzie ciąg dalszy gniotu gniotów.
odpowiedź
User
Marcin
Jaka inteligencja obecnej młodzieży taki poziom programu... Aż strach że to pokolenie dorośnie i będzie miało własnie potomstwo...
odpowiedź
User
matiii
Ludzie to nie kwestia pokolenia. Tacy degeneraci są w każdym przedziale wiekowym. Dookoła widzę pełno 50 letniej patologii. Problem w tym że takie zachowanie się promuje w Tv, a robi to przecież starsze pokolenie.
odpowiedź