Volvo40 promowane teledyskiem z udziałem aktorki Yuval Scharf (wideo)
Koncern samochodowy Volvo postawił na niestandardową formę reklamy modelu Volvo40. Promuje go poprzez teledysk do utworu „Call My Name” zespołu The Goldman Brothers, w którym ten model samochodu jest głównym, obok aktorki Yuval Scharf, bohaterem.
Teledysk trwa blisko cztery minuty. Jego akcja dzieje się na pustyni między Jerozolimą a Jerycho. Przez pustynię autem Volvo40 jedzie Yuval Scharf, którą targają skrajne emocje, bo rozpadł się jej związek. Dziewczyna i płacze, i krzyczy, złości się. W pewnym momencie widzi za szybą animowaną postać swojego mężczyzny – najpierw tworzą go ustawione przy drodze atrapy. Potem mężczyzna jakby ożywa, i goni samochód z dziewczyną. I nagle kobieta zauważa, że obok ten właśnie mężczyzna, z którym miała się rozstać, siedzi – całkiem realny i rzeczywisty – tuż obok, w fotelu pasażera.
Chcieliśmy zrobić coś naprawdę prostego, a zarazem epickiego dla Volvo. W tym filmie pojazd i postacie są integralne, a animacja ma wzbogacać to połączenie. Chciałem, aby samochód funkcjonował jako narrator, ponieważ pełni on wiodącą rolę w kolejnych etapach rozpadu związku - mówi Tal Zagreba, który wyreżyserował teledysk.
„Call My Name” jest emitowany głównie w internecie, m.in. w mediach społecznościowych i serwisach muzycznych.
Za jego koncepcję odpowiada agencja Great Guns, specjalizującą się w produkcji treści kontent marketingowych.
Dołącz do dyskusji: Volvo40 promowane teledyskiem z udziałem aktorki Yuval Scharf (wideo)