“Viva!” z nowymi rubrykami i wyższą ceną
W czwartek 11 września br. na rynku ukazało się najnowsze wydanie dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska), w której znalazły się nowe rubryki. Dodatkowo wydawca zdecydował się na podniesienie ceny tytułu.
Wśród nowych rubryk znalazł się cykl wywiadów redaktor naczelnej magazynu Katarzyny Przybyszewskiej, rozpoczęty rozmową z Oleną Leonenko, ukraińską aktorką i pieśniarką. W magazynie pojawiły się też reportaże - w tym wydaniu znalazł się materiał Joanny Pęcherskiej i Rafał Meszki, którzy relacjonują spektakl corridy z Sewilli.
Nowością jest również bogatszy w treści i bardziej rozbudowany dział stylu, a w nim m.in. nowe rubryki modowe oraz urodowe inspirowane stylem gwiazd. W tym numerze znalazły się też 64 kupony rabatowe upoważniające do zniżek w sklepach w całej Polsce.
Najnowsze wydanie “Vivy!” ma 180 stron i ukazało się w łącznym nakładzie 215 tys. egz. Wersja bez dodatku kosztuje 3,29 zł, czyli o 30 groszy więcej niż dotąd. - Podniesienie ceny wynika ze strategii wydawniczej - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Monika Sękowska, specjalista ds. PR w Edipresse Polska.
Poza mutacją podstawową wydanie dwutygodnika ukazało się w wersji z książeczką kulinarną „Gotuj z Ewą Wachowicz” w cenie 4,99 zł oraz z torbą (trzy wzory do wyboru) w cenie 19,99 zł.
Sprzedaż numeru wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie (tytuły własne Edipresse) i internecie. Działania przygotował dział marketingu wydawcy.
>>> Zobacz wszystkie okładki w naszym nowym serwisie
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika “Viva!” w I półroczu br. wyniosła 160 521 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Viva!” z nowymi rubrykami i wyższą ceną