Burda podnosi cenę kolejnego magazynu
Dwutygodnik „Viva!” (Burda Media Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się w czwartek 22 września, kosztuje 5,99 zł. To o 1 zł więcej niż dotąd. „Viva” to kolejny tytuł wydawnictwa, który podrożał w ostatnim czasie.
- Cena egzemplarzowa to element polityki wydawniczej. Burda, jak większość wydawców, reaguje na otoczenie biznesowe, na to co dzieje się na rynku, a naszym celem jest tak jak zawsze tworzenie jakościowego magazynu co nie pozostaje bez wpływu na cenę - informuje Wirtualnemedia.pl Nina Żwirko, communication manager w Burda Media Polska.
W ostatnim okresie wzrosły ceny wielu innych czasopism wydawanych przez Burda Media Polska. Z początkiem tego roku miesięcznik „Glamour” podrożał z 6,99 do 7,99 zł, „Claudia” - z 4,99 do 5,49 zł, a dwutygodnik „Party” - z 3,49 do 3,89 zł. Od października wzrosła cena miesięcznika „Elle” - z 9,99 zł do 11,99 zł.
Wydawcy podnoszą ostatnio ceny magazynów głównie z powodu rosnących kosztów papieru.
Burda z portfolio 52 tytułów prasowych
Burda Media Polska w kwietniu br. sfinalizowała przejęcie wydawnictwa Edipresse Polska. Szefem połączonych firm, z portfolio prasowym obejmującym 52 tytuły, został Maciej Klepacki.
W lipcu wydawca rozpoczął prace nad połączoną ofertę reklamową. - Mamy ambicję zbudowania w Polsce największej firmy w obszarze lifestyle i beauty. Chcemy rozwijać nasze platformy oraz rozwijać biznes poprzez strategiczne przejęcia - zapowiedział wtedy Klepacki.
Z danych PBC wynika, że sprzedaż „Vivy!” w I półroczu wyniosła 38 444 egz.
Dołącz do dyskusji: Burda podnosi cenę kolejnego magazynu