Viva Polska liderem kanałów muzycznych, Rebel.tv mocno w górę
Najpopularniejszym kanałem muzycznym była w marcu Viva Polska z 0,54 proc. udziału w rynku. Wynik stacji był jednak niższy niż przed rokiem. Mocno w górę poszybował Rebel.tv.
Wśród ogółu widzów liderem była Viva Polska. Druga pozycja z 0,3 proc. udziału przypadła 4FunTV (wzrost o 46,4 proc.). Zyskała też Eska TV (do 0,09 proc. udziału), ale największy wzrost przypadł Rebel.tv (+ 266,7 proc.). Młodzieżowo-rozrywkowy kanał MTV Polska zanotował 0,24 proc. udziału w rynku.
marzec | wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 35 704 | 0,562 | 35 231 | 0,544 |
4FunTv | 13 162 | 0,207 | 19 648 | 0,303 |
Eska TV | 3 385 | 0,053 | 5 610 | 0,087 |
Rebel.tv | 213 | 0,003 | 709 | 0,011 |
Czworka Polskie Radio | - | - | 103 | 0,002 |
MTV Polska | 16 110 | 0,254 | 15 450 | 0,238 |
Viva Polska była w marcu także liderem w grupie 13-29 (1,47 proc. udziału). Na dalszych miejscach 4FunTV (0,87 proc. udziału) oraz Eska TV (0,21 proc. udziału). Rekordowy wzrost przypadł Rebel.tv (+ 3000 proc.).
marzec | wszyscy 13-29 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 17 467 | 1,789 | 14 177 | 1,472 |
4FunTv | 5 566 | 0,570 | 8 333 | 0,865 |
Eska TV | 1 636 | 0,168 | 2 016 | 0,209 |
Rebel.tv | 14 | 0,001 | 303 | 0,031 |
Czworka Polskie Radio | - | - | 31 | 0,003 |
MTV Polska | 8 854 | 0,907 | 7 914 | 0,822 |
Najpopularniejsze na kanale Viva Polska były pozycje takie jak „Disco ponad wszystko”, „Viva hits Polska” oraz „Club Charts”.
Raport top programów | ||
Viva Polska | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
DISCO PONAD WSZYSTKO | 209 461 | 3,555 |
VIVA HITS POLSKA /PROG.MUZ.POL./ | 167 222 | 2,311 |
CLUB CHARTS | 140 031 | 1,416 |
HOT OR NOT | 131 201 | 0,784 |
CHARTSURFER /PROG. MUZ. POL./ | 120 846 | 1,253 |
POWER LISTA | 117 206 | 2,046 |
TIP TOP /PROG.MUZ.POL./ | 114 277 | 2,747 |
CRIBS PL | 111 734 | 1,157 |
COMET /RELACJA / | 110 276 | 1,163 |
VIVA MOVIE /PROG. MUZ. FILM. POL./ | 110 192 | 1,326 |
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem kanałów muzycznych, Rebel.tv mocno w górę