VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce.

O wyborze VerdeAgency zdecydowała zwycięska koncepcja strategiczno-kreatywna, która osiągnęła najlepsze wyniki w badaniach konsumenckich. Doceniono również innowacyjne podejście do produkcji – łączące tradycyjny plan zdjęciowy z rozwiązaniami wspieranymi przez AI oraz Unreal Engine.
– To bardzo ważny moment dla marki Bonduelle. Zdecydowaliśmy się na odświeżenie logo Bonduelle, szaty graficznej naszych produktów oraz powrót z odświeżonym claimem "Przebojowa chrupkość Bonduelle". Dlatego kluczowe było dla nas znalezienie partnera, który zapewni odpowiednie wsparcie komunikacyjne. Cieszymy się, że zespół VerdeAgency przyszedł do nas z tak kompleksowo przemyślanym i kreatywnym podejściem do realizacji stojącego przed nami wyzwania. A możliwości optymalizacji budżetu dzięki zastosowaniu AI w procesie produkcji były dodatkowym atutem – mówi Mariola Małkowska, senior brand communication manager w Bonduelle Polska.
Firmy nie podają,na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla Bonduelle