Patrycja Orłowska odchodzi z RASP. Firma zmienia strukturę
Patrycja Orłowska, szefowa audience development w Ringier Axel Springer Polska, odchodzi z firmy. Spółka zdecydowała się o podziale struktury, którą kierowała menedżerka – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Orłowska w RASP pracowała od 2016 roku, była kolejno menedżerką social mediów w redakcji Newsweek.pl, kierowniczką social mediów w całej firmie i head of social media & video projects. Od 2024 roku zaczęła kierować nowo powstałym działem audience development, odpowiedzialnym za social media, seo czy transmisje wideo.
Dział audience development podzielony
– Struktura działu audience development, znajdującego się w obszarze Marty Pawłowskiej, digital publishing director, z początkiem maja br. zostanie z rozdzielona na dwie linie: traffic acquisition i social video creation & distribution – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Ringier Axel Springer Polska.
Anna Zychal, dotychczas zastępczyni head of audience, obejmuje nowo utworzone stanowisko head of traffic acquisition. Na stanowisko head of social video creation & distribution, została uruchomiona wewnętrzna oraz zewnętrzna rekrutacja.
Patrycja Orłowska nie ujawnia dalszych planów zawodowych. W przeszłości pracowała w Agorze i Valkea.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Orłowska odchodzi z RASP. Firma zmienia strukturę
i tam miesza mózgi swoim.
Chyba tylko w polsce jest tak że jedna z najbardziej opiniotworczych portali należy do innego państwa.
To prawie tak jakby nasz prezydent nie był polakiem i nie mówił po polsku.
Chore
Pani rok po awansie też najpewniej to rzuciła no bo ile można...