Velux promuje się nowym hasłem "Komfort na lata"
Ruszyła nowa kampania reklamowa okien dachowych Velux, oparta na nowym haśle "Komfort na lata". Działania prowadzą Focus Media Group i MullenLowe MediaHub.

W najnowszej kampanii Velux przekonuje, że różnice między różnymi oknami wynikają z parametrów technicznych, innowacyjnych rozwiązań i trwałości. Nawiązuje do tego jedno z haseł reklamowych wykorzystywanych w kampanii: „zobacz różnice, których nie widać od razu“.
Seria spotów online, które są główną osią kampanii, została opublikowana na kanale YouTube marki. Działania uzupełniają reklamy display w serwisach budowlano-wnętrzarskich, kampania w magazynach budowlano wnętrzarskich oraz sponsoring programu „Nasz Nowy Dom“ w telewizji Polsat.
Za przygotowanie strategii komunikacji i kreację kampanii odpowiada Focus Media Group, za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Velux promuje się nowym hasłem "Komfort na lata"