Value Media wypromuje w telewizji markę Eve Sleep
Do Polski wchodzi brytyjska marka piankowych materacy Eve Sleep. Za launch produktu w mediach na naszym rynku odpowiada dom mediowy Value Media, należący do Group One. Klienta pozyskano w wyniku zapytania ofertowego.

Eve Sleep specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu na rynek produktów sypialnianych. Brand stworzyli pochodzący z Polski Jakub Wieczorek i Jan Bagniewski. W ofercie Eve Sleep jest jeden model materaca, wyróżniający się minimalistycznym designem i charakterystyczną żółtą lamówką.
W ramach nawiązanej współpracy dom mediowy Value Media będzie opowiadał za m.in. kampanię telewizyjną marki. Działania zaplanowano na początek przyszłego roku.
- Od lat jestem związany z branżą marketingową, z e-commerce, dlatego od naszego partnera oczekiwałem przede wszystkim bogatego doświadczenia podpartego licznymi nagrodami i wyróżnieniami za projekty zrealizowane w Polsce. Dom mediowy Value Media przedstawił najlepszą ofertę - mówi Jan Bagniewski, Eve Sleep.
Klienta pozyskano w wyniku zapytania ofertowego.
Dołącz do dyskusji: Value Media wypromuje w telewizji markę Eve Sleep