„Urodzinowa Punktomania” w promocji hurtowni Makro
Ruszyła promocji z okazji 22. rocznicy uruchomienia w Polsce sieci hurtowni Makro. Akcję, pod hasłem „Urodzinowa Punktomania”, przygotowała i realizuje agencja Unique One.
W ramach promocji za każde 50 zł brutto wydane w halach Makro uczestnik otrzyma jeden punkt, a jeśli wyrazi zgodę na udział w loterii, to za każde 50 zł brutto otrzyma jeden los w loterii. Wcześniej należy zarejestrować się na stronie makro-bonusy.pl. Punkty mogą być wymieniane na rabaty na zakup określonych produktów z różnych kategorii (m.in. wyposażenie domu, AGD, RTV), a w loterii do wygrania są dwa samochody Škoda Fabia Combi Joy.
Akcja zaczęła się 13 września i potrwa do stycznia przyszłego roku. Za jej przygotowanie i kompleksową obsługę na zlecenie Makro Cash and Carry Polska odpowiada agencja Unique One.
Promocję wspierają reklamy w internecie (m.in. e-mailingi) oraz materiały POS.
Dołącz do dyskusji: „Urodzinowa Punktomania” w promocji hurtowni Makro