Universal McCann z obsługą mediową Lenovo
Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę Lenovo na polskim rynku. Dla nowego klienta pracuje od grudnia ub.r.
- Poziom ofert złożonych w przetargu był bardzo wysoki. Każda z nich była inna, a w rozstrzygnięciu konkursu decydujące okazały się minimalne różnice. Kluczowymi kryteriami wyboru Universal McCann okazał się dobór mediów, metoda dopasowania różnych form reklamy, jej zakładana efektywność oraz cena - opisuje Alicja Kemendorf, marketing manager w Lenovo Polska.
W ramach umowy Universal McCann odpowiada przede wszystkim za planowanie i zakup wszystkich typów mediów, ze szczególnym uwzględnieniem internetu. Współpraca zaczęła się w grudniu ub.r. od kampanii internetowej skierowanej do klientów biznesowych. Obecnie Universal McCann odpowiada za realizację kampanii z udziałem Ashtona Kutchera reklamującej tablety Lenovo Yoga 2 i Yoga 2 Pro (więcej na ten temat).
Umowę z Universal McCann podpisano na czas nieokreślony.
Nie podano, które inne domy mediowe brały udział w tym przetargu.
Dołącz do dyskusji: Universal McCann z obsługą mediową Lenovo