Ubisoft: gry tańsze o 25 proc. na 25-lecie firmy
Ubisoft, obchodzący w tym roku rocznicę 25 lat istnienia, przygotował specjalną ofertę promocyjną, w ramach której wybrane gry wydawane przez firmę są oferowane w cenie obniżonej o 25 proc. Promocję wspiera kampania w radiu, internecie, prasie i punktach sprzedaży, którą Ubisoft przygotował wspólnie z firmami EMEA i Renau Signs.
Tytuły objęte promocją, która potrwa od 7 do 23 grudnia br., znajdą się na półkach sklepowych ze specjalną, obniżoną w stosunku do pierwotnej o 25 proc. ceną.
Gry dostępne w promocji Ubisoft to Heroes VI (w wersji na PC), Driver (PC, PS3 i Xbox), Just Dance 3 (PS3 i Kinect), TinTin (PC, PS3, Xbox), Rayman Origins (PS3, Xbox), MotionSports Adrenaline, Rabbids na żywo i w kolorze, Black Eyed Peas i Your Shape: Fitness Evolved (wszystkie cztery tytuły w wersji na Kinect).
Wspierająca promocję kampania będzie komunikowana 20-sekundowymi spotami reklamowymi w Radiu Zet oraz działaniami promocyjnymi w internecie (akcja bannerowa na stronie głównej i podstronach portalu gry-online.pl) i magazynach poświęconych grom komputerowym (dwustronicowe reklamy w PlayBox i PC Format). Ponadto akcja wspierana będzie materiałami POS – wobblerami, plakatami i reklamowymi listwami półkowymi w sklepach biorących udział w kampanii (m.in. Media Markt, Saturn, Empik).
Kreację do kampanii stworzył EMEA i Renau Signs. Za zakup i planowanie mediów odpowiada bezpośrednio zespół Ubisoft.
Dołącz do dyskusji: Ubisoft: gry tańsze o 25 proc. na 25-lecie firmy