Netflix wprowadzi nowe gry mobilne do oferty
Firmy Netflix i Ubisoft rozpoczynają prace nad stworzeniem trzech gier mobilnych opartych na uwielbianych gamingowych franczyzach. Ich premiery zaplanowano na 2023 rok.
Gry po raz pierwszy zapowiedziano na dorocznym wydarzeniu cyfrowym Ubisoftu - Ubisoft Forward. Będą one osadzone w światach znanych z tytułów „Valiant Hearts”, „Mighty Quest” i „Assassin's Creed”. Gry będą miały wyłącznie wersję mobilną i będę dostępne dla użytkowników Netfliksa z całego świata, bez reklam i bez zakupów w aplikacji.
Nowa gra „Valiant Hearts” to sequel wielokrotnie nagrodzonego hitu Ubisoftu „Valiant Hearts: The Great War”. Pracuje nad nią ta sama ekipa, która zadba o to, żeby zyskała nową fabułę, nie tracąc przy tym swojego DNA. Tytuł zostanie udostępniony użytkownikom Netfliksa w styczniu 2023 r.
Także w 2023 r. na Netflix trafi nowa gra z serii „The Mighty Quest”, której mobilna poprzedniczka „The Mighty Quest for Epic Loot” cieszyła się dużym uznaniem krytyków. Nowa gra będzie czerpała inspirację z gatunku roguelike, a charakterystyczna dla niej walka w konwencji hack-and-slash trafi do świeżego i bardzo regrywalnego formatu.
Natomiast fani serii „Assassin’s Creed” zyskają dwa sposoby na odwiedzenie swojego ulubionego uniwersum. Poza zapowiedzianym wcześniej serialem aktorskim trwają bowiem prace nad nową grą mobilną wyłącznie dla użytkowników Netfliksa.
- Szalenie cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą Ubisoft, która stworzyła dla fanów gier niezrównaną liczbę fascynujących światów – powiedział Mike Verdu, wiceprezes Netflix ds. gier. - Ta współpraca zapewni naszym użytkownikom wyłączny dostęp do arcyciekawych serii gamingowych. Jest to ważny krok w tworzeniu katalogu doskonałych gier mobilnych dla użytkowników z całego świata.
Netflix najpopularniejszym serwisem VoD w Polsce
Od ponad dwóch lat Netflix jest zdecydowanie najpopularniejszą platformą VoD w Polsce. Według badania Mediapanel w lipcu br. odwiedziło go 12,54 mln polskich internautów, z których każdy spędził w serwisie średnio 6 godzin, 3 minuty i 22 sekundy.
Firma nie podaje liczby klientów w Polsce. Globalnie na koniec czerwca br. Netflix miał 220,76 mln subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Netflix wprowadzi nowe gry mobilne do oferty