Tymbark zachęca do "picia warzyw"
W najnowszej kampanii Tymbarku (Maspex) marka reklamuje soki pomidorowe i owocowo-warzywne, które dostępne są pod znanym i warzywnym subbrandem Vega.
W ramach nowej kampanii zachęcającej do “picia warzyw” marka Tymbark stworzyła kolorowy i radosny spot utrzymany w teledyskowym tempie. Jego bohaterowie “czują się Vega dobrze”, bawią się nowymi produktami i składnikami, podkreślając tym samym główną ideę Tymbarku “Kochaj życie”.
W reklamie w niebanalny sposób ukazano naturalność i warzywność produktów. Wybrzmiewają w niej również inne zalety poza smakiem, takie jak zawartość potasu, błonnika i witamin, które zamknięte zostały w designerskiej, szklanej butelce. Całość utrzymana jest w rytmicznej i dynamicznej muzyce, która eksploruje hasło “Mega Vega”.
Oprócz spotu telewizyjnego kampania będzie miała również swoje odsłony w digitalu, materiałach video na profilach social media marki oraz u influencerów.
Kreację przygotowała agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Tymbark zachęca do "picia warzyw"