SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter odświeża wizerunek

Twitter poinformował o zmianach w wizerunku. Są kosmetyczne. Charakterystyczny dla platformy ptaszek pozostaje.

Dyrektor ds. marketingu, Leslie Berland, informuje, że inspiracją dla nowego wyglądu byli użytkownicy zapewniając jednocześnie, że ikoniczna ptasia maskotka pozostaje.

Berland podkreśla, że tweety pozostają w centrum marki i chociaż ptasie logo Twittera się nie zmieni, marka będzie „bawić się” tym, w jaki sposób się ono pojawia.

“Czuliśmy, że marka, którą wprowadziliśmy 5 lat temu, nie w pełni odzwierciedla złożoność, płynność i siłę dzisiejszych rozmów. Zespół podjął więc wyjątkowe wyzwanie: zbudować z założenia kreatywny system dla kultowej marki, który jest złożony i niedoskonały" - czytamy na Twitterze.

Nowy wygląd Twittera będzie zawierał nową typografię o nazwie „Chirp”. Marka zacznie również włączać teksturę, kolor, ruch i memy do filmów, plakatów, prezentacji, GIF-ów i banerów.

- Twitter różni się od innych marek na świecie, ponieważ definiują go ludzie, rozmowy, obrazy i słowa, które każdego dnia wypełniają nasze ramy czasowe - mówi Leslie Berland w wydanym komunikacie.

Czytaj także: Wpisy z Twittera można udostępnić na Snapchacie

W III kwartale 2020 roku Twitter zanotował wyraźny wzrost przychodu, wyższy od spodziewanego przez analityków. Wzrosła też liczba użytkowników, ale nie tak jak oczekiwał rynek. W efekcie kurs akcji firmy poszybował mocno w dół.

Dołącz do dyskusji: Twitter odświeża wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl