Twitter odświeża wizerunek
Twitter poinformował o zmianach w wizerunku. Są kosmetyczne. Charakterystyczny dla platformy ptaszek pozostaje.
Dyrektor ds. marketingu, Leslie Berland, informuje, że inspiracją dla nowego wyglądu byli użytkownicy zapewniając jednocześnie, że ikoniczna ptasia maskotka pozostaje.
Berland podkreśla, że tweety pozostają w centrum marki i chociaż ptasie logo Twittera się nie zmieni, marka będzie „bawić się” tym, w jaki sposób się ono pojawia.
“Czuliśmy, że marka, którą wprowadziliśmy 5 lat temu, nie w pełni odzwierciedla złożoność, płynność i siłę dzisiejszych rozmów. Zespół podjął więc wyjątkowe wyzwanie: zbudować z założenia kreatywny system dla kultowej marki, który jest złożony i niedoskonały" - czytamy na Twitterze.
Nowy wygląd Twittera będzie zawierał nową typografię o nazwie „Chirp”. Marka zacznie również włączać teksturę, kolor, ruch i memy do filmów, plakatów, prezentacji, GIF-ów i banerów.
- Twitter różni się od innych marek na świecie, ponieważ definiują go ludzie, rozmowy, obrazy i słowa, które każdego dnia wypełniają nasze ramy czasowe - mówi Leslie Berland w wydanym komunikacie.
We felt the brand expression we launched 5 years ago didn't fully reflect the complexity, fluidity and power of the conversations today.
— Leslie Berland (@leslieberland) January 27, 2021
So the team embarked on a unique challenge: to build a creative system for an iconic brand that’s complex and imperfect, by design. pic.twitter.com/CZ6KY3cNqw
Czytaj także: Wpisy z Twittera można udostępnić na Snapchacie
W III kwartale 2020 roku Twitter zanotował wyraźny wzrost przychodu, wyższy od spodziewanego przez analityków. Wzrosła też liczba użytkowników, ale nie tak jak oczekiwał rynek. W efekcie kurs akcji firmy poszybował mocno w dół.
Dołącz do dyskusji: Twitter odświeża wizerunek