SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN rezygnuje z serialu „Mąż czy nie mąż”. Tylko milion widzów

Serial „Mąż czy nie mąż” oglądało średnio 1,05 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,77 mln zł.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, serial „Mąż czy nie mąż” oglądało średnio 1,05 mln osób. Przełożyło się to na 6,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 8,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Serial na antenie TVN oglądać można było w niedziele, w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku. Pierwsze trzy odcinki produkcji wyemitowano o godz. 21.20, a potem przeniesiono ją na godz. 21.50 - „Mąż czy nie mąż” zamienił się w ramówce miejscami z „Nie rób scen” (więcej na ten temat).

Największe audytorium zgromadził pierwszy odcinek „Mąż czy nie mąż” - przyciągnął on przed telewizory 2,17 mln widzów. Drugi zgromadził 1,41 mln osób, a trzeci - 1,12 mln oglądających. Oznacza to, że w ciągu dwóch pierwszych tygodni emisji oglądalność serialu obniżyła się o ponad milion widzów.

Trzy topowe odcinki serialu „Mąż czy nie mąż”

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2015

21:19:40

2 169 676

13,63%

08-03-2015

21:18:46

1 410 531

8,93%

15-03-2015

21:21:01

1 119 888

6,84%

TVN w paśmie nadawania produkcji „Mąż czy nie mąż” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1, która emitowała wówczas filmy fabularne i audycje dot. wyborów prezydenckich, co przełożyło się na 13,86 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Tylko muzyka” i filmy; 13,59 proc.) oraz TVP2 („Służby specjalne” i „Krew z krwi”; 7,05 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, który wyprzedził Jedynkę. Trzeci był TVN, a czwarta - Dwójka.

Konkurencja w czasie emisji „Mąż czy nie mąż”

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 085 352

13,86%

12,36%

Polsat

2 044 692

13,59%

14,54%

TVP2

1 060 831

7,05%

7,13%

TVN - Mąż czy nie mąż

1 051 578

6,99%

8,27%

Serial dla TVN zarobił 7,77 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Z powodu słabych wyników oglądalności telewizja TVN zdecydowała już po jednym sezonie zakończyć emisję produkcji „Mąż czy nie mąż” (dowiedz się więcej).

Bohaterami serialu byli: Marta (w tej roli Magdalena Schejbal) i Michał (Marcin Perchuć), którzy przez lata byli kochającą się parą. Stworzyli rodzinę i wychowywali córkę Zuzię (Magdalena Żak), jednak nigdy nie podjęli decyzji o zawarciu małżeństwa. Produkcja realizowana była na zlecenie TVN przez firmę Akson Studio (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: TVN rezygnuje z serialu „Mąż czy nie mąż”. Tylko milion widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jr
Ten serial w ogóle nie powinien powstać, kiepski pomysł, kiepski scenariusz, a "wisienką" na torcie była pani Schejbal. Nie wiem, jakim cudem wygrała casting.
odpowiedź
User
Linn
Perchuć był bardzo zabawny.
odpowiedź
User
kola
Jak można było zrezygnować z tak nareszcie dobrego serialu ???/!!!! inteligentny , świetnie grany , dowcipny !!!!Czy wszystko musi być debilne , nawet w TVN ?! Przecież ten strasznie głupi serial z Brodzik też straszną nie równa się z Mąż czy nie mąż !!!!! Po ostatnim odcinku jest mi naprawdę okropnie żal , bo rozkręcał się powoli ale fajnie wypalił , no to go zdjęli !!!!!!!Głupia i zła decyzja ! Schejbal w roli Marty wspaniała Perchuć też ich córka też , no obsada super , mniam , palce lizać , uczta dla telewidza , i co ?! pod rozwagę dla stacji , bo z nią coraz gorzej !!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedź