W TVN najdroższe reklamy przy "Faktach"
Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy “Faktach”.

46,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy “Faktach” w dni powszednie. Stawka dla emisji w niedziele jest niższa i wynosi 42,5 tys. zł.
Przypomnijmy, że od lipca TVN wprowadza nowe godziny emisji serwisu sportowego i prognozy pogody, które dotychczas pojawiały się po “Faktach”. Od przyszłego tygodnia będą emitowane przed serwisem informacyjnym, najpierw sport, a po nim pogoda - tuż przed “Faktami”.
Spot przy serwisie sportowym wyceniono na 24,1 tys. zł w dni robocze i na 19,5 tys. zł w niedziele. Z kolei reklama przy prognozie pogody kosztuje odpowiednio: 24,9 tys. zł i 20,6 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z początkiem lipca startuje wakacyjna ramówka TVN, w której dominują powtórki większości programów oraz filmy. Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu “Na Wspólnej” zapłacą 29,6 tys. zł. Z kolei reklama przy programie “Uwaga!” (emisja tuż po “Faktach”) kosztuje 33,2 tys. zł, a przy powtórkowych “Kuchennych rewolucjach” (w czwartki wieczorem) - 29,2 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na lipiec.
Dołącz do dyskusji: W TVN najdroższe reklamy przy "Faktach"