Triumph wybrał agencję MullenLowe do globalnej obsługi marki Sloggi
Triumph Group, właściciel marki bielizny Sloggi, wybrał do jej globalnej zintegrowanej obsługi reklamowej agencję MullenLowe Group. Zajmie się ona wsparciem relaunchu marki.
MullenLowe zajmie się zintegrowaną obsługą reklamową, mediową i internetową. Działania te będą koordynowane z biura w Londynie, a wspierane przez biura agencji we Francji, Niemczech, Japonii i Hong Kongu.
Obsługą nowego klienta zajmą się MullenLowe, MulenLowe Mediahub, MullenLowe Profero i MullenLowe Open.
Agencja została wybrana w przetargu. Jego pozostałych uczestników firmy nie ujawniają.
Nowe działania reklamowe realizowane przez wybraną agencję zostaną uruchomione jeszcze w tym roku, w związku z relaunchem marki.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Triumph wybrał agencję MullenLowe do globalnej obsługi marki Sloggi