MullenLowe Warsaw rozbudowuje zespoły
Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowuje zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.
Nowymi członkami zespołu MullenLowe Warsaw zostali: Kama Baranowska na stanowisku account managerki, Joanna Paciorek jako digital project managerka, Paulina Zasłonka na stanowisku influencer specialistki, Ewelina Chrobot, digital designer, Mariusz Stelągowski jako motion designer oraz Oskar Pałasz w roli copywritera.
Kama Baranowska, która ponownie dołączyła do MLW po kilku latach przerwy, prosto z VML&R, gdzie pracowała dla marek takich jak T-Mobile, Colgate i Netto. Obecnie zarządza projektami kluczowych klientów agencji w dziale Client Service.
Joanna Paciorek dołączyła po doświadczeniach w agencji Cukier works, gdzie realizowała kampanie digitalowe dla takich marek jak Tymbark, Wedel, Żabka i Captain Jack. Zajmowała się także influencer marketingiem, co czyni ją wszechstronnym ekspertem w dziedzinie kampanii cyfrowych.
Mariusz Stelągowski, z ponad dekadą doświadczenia w digitalu, dołącza do MullenLowe po dziewięciu latach pracy w adrino, gdzie zarządzał Design Studio. Jego portfolio obejmuje projekty dla takich marek jak Canon, T-Mobile, Samsung czy Mazda.
Paulina Zasłonka wzmacnia zespół MLW na stanowisku Influencer Specialist, przynosząc doświadczenie zdobyte w VML&R oraz agencji JU, gdzie pracowała m.in. dla L’Oreal Paris.
Ewelina Chrobot z branżą reklamową związana jest od 7 lat. Wcześniej pracowała w Dentsu i Publicisie dla klientów z branży motoryzacyjnej (m.in. Renault, Dacia), spożywczej (Tymbark, Winiary, Delicje) i kosmetycznej (m.in. Vichy Dercos). Ma doświadczenie w projektowaniu brand booków, w tym dla Delicji i czekolady z okienkiem.
Oskar Pałasz, z doświadczeniem zdobytym w agencji Owocni, dołącza do agencji jako copywriter. Pracował wcześniej dla takich marek jak RST Group, ICUtech i Animaldi.
Prace działu obsługi klienta koordynuje Aleksandra Wiśniewska, client service director, działem digital zarządza Przemysław Półtorak, digital director, a kreatywnym Marcin Nowak, creative director.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw rozbudowuje zespoły