Tradedoubler przejmuje Adnologies i realizuje nową strategię
Tradedoubler, firma specjalizująca się w performance marketingu, ogłosiła przejęcie Adnologies - niezależnej niemieckiej firmy technologicznej. Wartość transakcji nie została ujawniona.
Dzięki nabyciu firmy specjalizującej się w reklamie opartej na analizie danych Tradedoubler uzyska dostęp do technologii, które uzupełnią i poszerzą ofertę firmy, zgodnie z nową strategią rozwoju ogłoszoną w listopadzie ub.r. - zgodnie z nią firma chce osiągnąć pozycję lidera w dostarczaniu najwyższej jakości rezultatów dla reklamodawców opartych o skuteczniejszą analizę danych.
Adnologies oferuje produkty i usługi reklamowe oparte na analizie danych: adserver, platformę DSP (demand-side platform – platformę, która zakupuje powierzchnię reklamową w czasie rzeczywistym), platformę DMP (data management platform) do zarządzania danymi oraz do wymiany danych (DX - data exchange), platformę SSP (supply side platform) umożliwiającą sprzedaż reklamy typu display w czasie rzeczywistym, oraz narzędzia umożliwiające dynamiczne wyświetlanie i tworzenie wideo.
Tradedoubler kilka miesięcy temu wprowadził na rynek ADAPT - nowe narzędzie z zakresu business intelligence. Umożliwia ono menedżerom zarządzającym kampaniami reklamowymi szybki dostęp do danych o skuteczności kampanii, niezbędnych do podejmowania lepszych decyzji biznesowych.
Dołącz do dyskusji: Tradedoubler przejmuje Adnologies i realizuje nową strategię