"To właśnie Lumia" - Nokia reklamuje Lumię 820 i 920 (wideo)
Pod hasłem "To właśnie Lumia" ruszyła kampania promująca telefony Nokia Lumia 820 i Nokia Lumia 920, które właśnie trafiły do sprzedaży w Polsce. Akcję - obejmującą telewizję, internet, outdoor i działania w centrach handlowych - przygotowały firmy JWT Warszawa, Wunderman Polska i Carat.
Kampania telefonów Nokia Lumia 820 i Nokia Lumia 920 wspiera wprowadzenie ich do sprzedaży w Polsce. Oba modele są dostępne u operatorów Plus, Orange i T-Mobile oraz w sklepach sieci Media Markt.
Towarzysząca premierze kampania marketingowa "To właśnie Lumia", która potrwa do końca br., pokazuje jak można korzystać z nowych modeli. W ramach akcji Nokia będzie zapraszać klientów na interaktywne stoiska ulokowane w centrach handlowych oraz na lotnisku, gdzie będzie można sprawdzić działanie urządzeń. Oprócz dwóch najnowszych smartfonów Nokia Lumia, w kampanii promowane będą także takie usługi jak Nokia Miasto w obiektywie, Nokia Muzyka oraz akcesoria, w szczególności służące ładowaniu indukcyjnemu.
>>> Nokia Lumia 820 - zobacz telefon
Ponadto od października ruszyły działania promocyjne w internecie, w tym program "Test Pilot", gdzie użytkownicy mają możliwość przetestowania nowych urządzeń i ocenienia ich.
>>> Nokia Lumia 920 - zobacz telefon
Z kolei przez najbliższy miesiąc w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty telewizyjne (30- i 15-sek.) promujące smartfony Nokia Lumia 820 i Nokia Lumia 920. Reklamy zostały nagrane w Polsce z prawdziwymi konsumentami, użytkownikami pierwszej generacji smartfonów Lumia, którzy zostali wyłonieni w konkursie ogłoszonym na stronie Nokia Poland na Facebooku.
Akcja reklamowa obejmie także outdoor. Za kreację kampanii odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska, a wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: "To właśnie Lumia" - Nokia reklamuje Lumię 820 i 920 (wideo)