TikTok z serią autopromocyjnych podcastów, prowadzącym Artur Kurasiński
6 października TikTok opublikował pierwszy odcinek autorskiego podcastu „Posłuchaj TikToka”. W serii audycji polski zespół platformy, wraz z klientami i twórcami, zaprezentuje reklamowe i biznesowe możliwości TikToka. Podcasty poprowadzi ekspert ds. zjawisk cyfrowych Artur Kurasiński.
W serii podcastów „Posłuchaj TikToka”. Artur Kurasiński, wraz z ekspertami i twórcami TikToka, od podszewki przybliży marketerom najważniejsze informacje dotyczące platformy, kulisy współpracy z twórcami oraz kampanii reklamowych.
TikTok z podcastem
- Od lat obserwuję trendy technologiczne i tłumaczę moim obserwatorom jak wpływają one na nasze codzienne życie. Dlatego nie mogłem przejść obojętnie obok dynamicznie rosnącej popularności TikToka – platformy, która właśnie odnotowała miliard aktywnych użytkowników na świecie. Poprzez cykl podcastów wspólnie z moimi gośćmi dyskutujemy o tym, czym jest TikTok, czy jest to właściwe miejsce dla biznesu oraz jakie działania są na platformie najefektywniejsze. Zapraszam Wszystkich do posłuchania naprawdę ciekawych dyskusji o TikToku - mówi Artur Kurasiński, przedsiębiorca, obserwator i krytyk zjawisk cyfrowych i nowych technologii.
Pierwszy odcinek dotyczy pierwszych kroków marek na platformie. Rafał Drzewiecki, szef marketingu TikToka w Polsce i Europie Centralnej, opowiedział o tym, czym jest aplikacja i jak z niej korzystać oraz jak firmy powinny rozpocząć swoje działania na platformie.
Rozmowy w ramach serii podcastów „Posłuchaj TikToka” udostępniane będą co środę na Spotify, YouTube, Google Podcasty oraz Apple Podcasts.
Dołącz do dyskusji: TikTok z serią autopromocyjnych podcastów, prowadzącym Artur Kurasiński
Ten pan przecież jest wodzirejem - za pieniądze tu wystąpi, tu coś opowie i tyle. Miał kilka biznesów, chyba żaden nie miał sukcesu. Zawet z Linked poznikały te firmy, które miały być nowym Skype. Trochę jak Roman Młodkowski - co innego opowiadać o biznesie, a co innego go robić.