Nowe zasady w trzech finałowych odcinkach „The Voice of Poland”, nagrane zostaną wcześniej bez udziału publiczności
Telewizja Polska trzy finałowe odcinki „The Voice of Poland 11” nagra wcześniej. W poprzednich edycjach finałowe odcinki muzycznego talent-show nadawane były na żywo.
Jak informuje Telewizja Polska, decyzja o wcześniejszym nakręceniu trzech finałowych odcinków jedenastej edycji „The Voice of Poland” została podjęta „z powodu obostrzeń w walce z pandemią COVID-19, a także w trosce o bezpieczeństwo osób obecnych podczas nagrania”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Odcinki będą nagrywane bez udziału publiczności.
Finalistów „The Voice of Poland 11” wybierze jury
W sobotę, 14 listopada na scenie „The Voice of Poland” wystąpi 16 uczestników, po czterech od każdego z trenerów, którzy zawalczą o udział w kolejnym odcinku programu.
Decyzję o tym, którzy uczestnicy pożegnają się z „The Voice of Poland”, a którzy powalczą o wygraną zdecydują: Urszula Dudziak, Edyta Górniak, Michał Szpak oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental.
Występy finalistów będą punktowane przez czwórkę trenerów. Po zakończeniu występów każdy trener powie, komu przydzielił maksymalną liczbę punktów. Jako ostatni głos zabierze trener danego teamu informując, którego uczestnika zabierze ze sobą do następnego odcinka. Kolejne dwie osoby z zespołu, które uzyskają najwyższe miejsca w rankingu ponownie zaśpiewają na scenie w następnym odcinku programu. W przypadku remisu, o awansie uczestnika zadecydują punkty przyznane przez trenera drużyny. Zasada ta będzie obowiązywała przez trzy odcinki finałowe. Nad głosowaniem trenerów czuwać będzie notariusz.
Trzy finałowe odcinki „The Voice of Poland” Dwójka emitować będzie w soboty o godz. 21.00, w okresie od 14 do 28 listopada 2020 roku.
11. edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty po godz. 21.00, począwszy od 12 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 26 września) wyniosła 1,74 mln osób, co przełożyło się na 14,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,07 proc. w grupie 16-59.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: Nowe zasady w trzech finałowych odcinkach „The Voice of Poland”, nagrane zostaną wcześniej bez udziału publiczności