Tele Tydzień w telewizji
Pierwsza w historii pisma wizerunkowa kampania telewizyjna
31 sierpnia rozpoczeła się pierwsza w historii pisma wizerunkowa kampania telewizyjna największego w Polsce tygodnika "Tele Tydzień". (więcej poniżej)Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl wersja bezpłatna | - wysyłany codziennie do 7.00 | - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy | - informacje o konkursach | - inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje |
W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk). Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie. | |
|
|
Kampania będzie realizowana w ciągu dwóch miesięcy. Spoty reklamowe pojawią w telewizji publicznej w programie 1 i 2 oraz w telewizjach: Polsat i TVN.
W zabawnych scenkach "Tele Tydzień" będą polecać znani i lubiani aktorzy: Olga Borys, Maciej Damięcki, Marian Glinka, Paulina Holtz, Laura Łącz, Bartosz Obuchowicz, Marian Opania i Wiktor Zborowski.
Tele Tydzień to największy w Polsce (i 15. na świecie) tygodnik z programem telewizyjnym. Średnia sprzedaż w okresie styczeń-maj 2003 wyniosła 1.362.027 egz. (dane ZKDP - Bauer).
Czytelnictwo: 6.660.000
Źródło: PBC General, fale styczeń -czerwiec 2003, wskaźnik COW, grupa celowa : wszyscy
Dołącz do dyskusji: Tele Tydzień w telewizji