Sypialniane rady fizjoterapeuty reklamują katalog IKEA (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca nowy katalog IKEA. Akcję, której bohaterem jest fizjoterapeuta udzielający rad różnym osobom chcącym kupić łóżko, przygotowały firmy Grey Group, K2, Tank Production, Lunapark, Kalicińscy.com, BlueIvy i MEC.
W spotach katalogu IKEA fizjoterapeuta dobiera materace najlepiej pasujące do potrzeb specyficznych klientów, m.in. księżniczki i wampira.
W ramach akcji siedem największych miast odwiedzi mobilne studio, w którym będzie można zasięgnąć opinii autentycznego fizjoterapeuty, a także zrobić sobie i wydrukować zdjęcie na okładkę katalogu, którego tematem przewodnim jest wyposażenie sypialni (przeczytaj więcej na ten temat).
Spoty od 25 sierpnia są emitowane w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne Polsatu, TVN i TVP), a kampania obejmuje również internet (spoty na YouTube i w Ipli, reklamy displayowe na portalach horyzontalnych i w serwisach tematycznych, aktywności w social media, m.in. współpraca z kluczowymi blogerami). Akcja potrwa do 28 września.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, spoty wyprodukował dom produkcyjny Tank Production, a postprodukcją zajął się dom postprodukcyjny Lunapark. Za aktywności w social media odpowiada agencja Kalicińscy.com, mobilne studio koordynuje agencja BlueIvy, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Sypialniane rady fizjoterapeuty reklamują katalog IKEA (wideo)
Kupiłem materac 2 m-ce temu - ze średniej półki, starannie wybrany w sklepie Ikea, dobry, twardy - używam od 6 tygodni. Już jest wygnieciony pod pupą. Warstwa wierzchnia (ta bezpośrednio pod pokrowcem) się rozciągnęła i pofałdowała. To jak często według Ikea mamy zmieniać materace? Co 2 m-ce?