Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
W październiku ub.r. wszystkie miesięczniki wnętrzarskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Moje Mieszkanie”, które jednak utrzymało pozycję zdecydowanie najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w październiku 2017 roku wyniosła 50 122 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 19,13 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 9,17 proc. do poziomu 36 339 egz.
Na kolejną pozycję spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 305 egz., po spadku o 13,51 proc.
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 9,10 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 21,66 proc., odnotowały w tym ujęciu „Cztery Kąty”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”