SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż "Na żywo" wyższa od zakładanej

Pierwszy numer tygodnika poradniczo - rozrywkowego "Na żywo" (Wydawnictwo Bauer), który ukazał się na rynku 15 listopada br., sprzedał się w ilości 226 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Nakład wydania wyniósł ok. 450 tys. egz., a cena - 1,30 zł.

Jeszcze większą sprzedaż osiągnęły kolejne numery "Na żywo", które wydrukowano w nakładzie ok. 400 tys. egz., ale wydawnictwo nie zdradza na razie szczegółów. - Spodziewaliśmy się sprzedaży na poziomie 200 tys. egz. i cel ten został osiągnięty. Widać, że pismo ma większy potencjał - mówi nam Marek Lasota, wydawca segmentu pism poradniczo-rozrywkowych w Bauerze.

"Na żywo" plasuje się w tym samym segmencie wydawniczym, co cztery inne tygodniki wydawane przez Bauera. Ich średnia sprzedaż ogółem we wrześniu br. według danych ZKDP była następująca: "Życie na Gorąco" - 756 493 egz., "Twoje Imperium" - 388 446 egz., "Rewia" - 373 472 egz. i "Świat & Ludzie" - 250 180 egz.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż "Na żywo" wyższa od zakładanej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl