Sprzedaż "Na żywo" wyższa od zakładanej
Pierwszy numer tygodnika poradniczo - rozrywkowego "Na żywo"(Wydawnictwo Bauer), który ukazał się na rynku 15 listopada br.,sprzedał się w ilości 226 tys. egz. - wynika z danych własnychwydawcy. Nakład wydania wyniósł ok. 450 tys. egz., a cena - 1,30zł.
Jeszcze większą sprzedaż osiągnęły kolejne numery "Na żywo",które wydrukowano w nakładzie ok. 400 tys. egz., ale wydawnictwonie zdradza na razie szczegółów. - Spodziewaliśmy się sprzedaży napoziomie 200 tys. egz. i cel ten został osiągnięty. Widać, że pismoma większy potencjał - mówi nam Marek Lasota, wydawca segmentu pismporadniczo-rozrywkowych w Bauerze.
"Na żywo" plasuje się w tym samym segmencie wydawniczym, cocztery inne tygodniki wydawane przez Bauera. Ich średnia sprzedażogółem we wrześniu br. według danych ZKDP była następująca: "Życiena Gorąco" - 756 493 egz., "Twoje Imperium" - 388 446 egz., "Rewia"- 373 472 egz. i "Świat & Ludzie" - 250 180 egz.
Bauer
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż "Na żywo" wyższa od zakładanej