„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w kwietniu. Wszystkie tytuły ze spadkami
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2018 roku wyniosła 145 260 egz. i w porównaniu do kwietnia 2017 roku zmniejszyła się o 18,33 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 24,04 proc. do 109 064 egz.
Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 66 008 egz., po spadku o 25,27 proc
Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 50 558 egz., notując stratę wynoszącą 28,37 proc. - największą w zestawieniu.
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. również wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Naj” - było to 46,50 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży w kwietniu. Wszystkie tytuły ze spadkami