SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent słodyczy Solidarność z nową loterią "Złotobranie"

Od września do końca listopada potrwa przygotowana przez Solidarność (markę z portfolio Colian) loteria „Złotobranie”. Nagrodą główną jest złota Toyota Yaris.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jedno z konfekcjonowanych opakowań pralin Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie Zlotobranie.pl lub wysyłając SMS-a. Zgłoszenia można przesyłać od 1 września do końca listopada br.

Informację zwrotną o ewentualnej wygranej, uczestnik loterii otrzymuje natychmiast po rejestracji paragonu. Wśród wszystkich konsumentów, którzy wezmą udział w promocji, 6 grudnia br. zostanie rozlosowana nagroda główna - Toyota Yaris w złotym kolorze marki Solidarność. W puli do wygrania znalazły się także karty przedpłacone o nominałach 100, 200 i 500 zł. i łącznej wartości 170 tys. złotych.

Kampania promocyjna loterii "Złotobranie"

Loterii towarzyszy szerokie wsparcie w mediach. Od początku akcji, komunikacja będzie prowadzona w internecie (kampania on-line i działania w mediach społecznościowych). Na październik zaplanowano kampanię w telewizji, emisje spotów w radiu i reklamę w prasie. W punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym wyeksponowane zostaną dedykowane materiały POS i standy.

Za strategię akcji promocyjnej i kreacje na jej potrzeby odpowiada agencja First Line Polska, która jest odpowiedzialna też za organizację i prowadzenie loterii.

Zakup mediów powierzono Initiative Media. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Producent słodyczy Solidarność z nową loterią "Złotobranie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl