"SMS Zgłoś się" - konkurs dla klientów sieci Chata Polska
Sieć sklepów detalicznych Chata Polska organizuje promocję konsumencką pod hasłem "SMS Zgłoś się". Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada \Sales Link.
W ramach konsumenckiej promocji sprzedaży sieci Chata Polska do wygrania jest ponad 80 nagród w postaci sprzętu AGD (do wyboru ekspres do kawy Doulce Gusto, blender Philips, parowar Philips).
Mechanizm konkursu nawiązuje do hasła przewodniego "SMS Zgłoś się". Aby wziąć udział, należy w dniach od 3 do 30 października br. kupić jednorazowo dowolne produkty marek biorących udział w promocji za minimum 20 zł, wybrać jedną z trzech oferowanych nagród i wysłać informację SMS-em, a następnie odpowiedzieć jak najszybciej na otrzymane pytanie. Codziennie autorzy 3 najszybszych odpowiedzi wygrywają wybraną przez siebie nagrodę.
Partnerami promocji są marki: Kamis, Knorr, Lipton, Irving, Nestea, Nesvita, Princessa, KitKat, Purina, Nan Pro, Profi, Łowicz, Rama, Hochland, Sokołów, Winiary, Tyskie, Nescafe, Coca-Cola i Dove.
\Sales Link jest autorem koncepcji kreatywnej i odpowiada za realizację projektu. Agencja zaprojektowała wszystkie materiały POS (plakaty, ulotki, wobblery itp.), odpowiada również za przygotowanie i przeprowadzenie konkursu.
Dołącz do dyskusji: "SMS Zgłoś się" - konkurs dla klientów sieci Chata Polska