Sigma Bis ma nowego new business directora
Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU, dołączył Krzysztof Kurowski, obejmując stanowisko new business directora.

Krzysztof Kurowski w Sigma Bis odpowiada za zarządzanie działem new business. Zajmuje się rozwijaniem nowych możliwości biznesowych firmy poprzez tworzenie i realizowanie strategii new business. Do jego obowiązków należy też pozyskiwanie i utrzymanie klientów wraz z opracowywaniem strategii komunikacji i wdrażaniem strategicznych kierunków rozwoju zgodnie z trendami rynkowymi i celami biznesowymi klientów, planowanie i realizacja kampanii reklamowych we wszystkich kanałach komunikacji oraz negocjacje zakupu mediów.
Przed dołączeniem do Sigma Bis Krzysztof Kurowski przez ponad 2 lata pracował w agencji Euvic Performance jako group account director. Wcześniej, przez blisko 3 lata, był sales strategy managerem w Stroer Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W latach 2007 -2019 był managerem ds strategii w biurze reklamy TVN Media. Pracował również jako manager zespołu media+ w ITI Corporation. Doświadczenie zdobywał również w agencjach: mediowej MediaCom i reklamowej McCann Erickson.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis ma nowego new business directora