Samsung reklamuje telefon 'na ekstremalne przeżycia'
Samsung rozpoczął pod hasłem "Gotowy na ekstremalne przeżycia?"kampanię reklamową wprowadzanego do sprzedaży telefonu Solid B2700.Obejmująca prasę i outdoor i internet akcja podkreśla odpornośćaparatu na wodę, kurz i uderzenia.
Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa wprowadzanegowłaśnie na rynek telefonu Solid B2700 odwołuje się do zimowychsportów ekstremalnych i podróży, żeby podkreślić odpornośćurządzenia na wodę, kurz i uderzenia oraz działające w nim funkcjelatarki, kompasu i wysokościomierza. W ramach akcji prowadzonej podhasłem "Gotowy na ekstremalne przeżycia?" uruchomiono stronęwww.solid.samsung.pl, naktórej internauci mogą zamieszczać nagrane przez siebie filmyprzedstawiające ich najbardziej skrajne przeżycia. Samsungsponsoruje też Festiwal Filmów Extremalnych, który odbędzie się 13grudnia w kinie Luna, oraz planuje organizowanie w telewizjachmuzycznych konkursów skierowanych do osób aktywnie spędzającej czasna śniegu.
Działania reklamowe telefonu Solid B2700 prowadzone są w prasie(tygodniki społeczno-polityczne, magazyny o sporcie, podróżach,czasopisma branżowe), internecie (toplayery, banery i billboardy wserwisach poświęconych sportom zimowym) oraz outdoorze (nośniki12x3, 6x3, 5x2 w Warszawie oraz na trasach prowadzących doBielska-Białej, Jeleniej Góry, Krakowa, Szklarskiej PorębyiZakopanego; siatki wielkoformatowe przy wjazdach do Szczyrku,Białki, Krynicy Zakopanego i Szklarskiej Poręby).
Kreacją kampanii zaplanowanej do końca stycznia zajęła sięagencja Stargraphics, a media zaplanował i zakupił dom mediowyStarcom.
Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje telefon 'na ekstremalne przeżycia'