SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Saab uruchamia pierwszą kampanię od rozwodu z GM (wideo)

Saab uruchomił swoją pierwszą kampanię reklamową od czasu gdy koncern General Motors sprzedał go w czerwcu tego roku firmie Koenigsegg.

W kampanii "Change perspective" promującej nowego Saaba 9-3X zachowano wcześniej stosowane hasło "Move your mind".




Kampania, obejmująca telewizję, marketing bezpośredni, punkty sprzedaży, prasę, plakaty i eventy, została przygotowana przez Lowe Brindfors - szwedzki oddział agencji reklamowej Lowe.

Działania będą prowadzone na kluczowych dla marki rynkach w Europie, Azji oraz USA.


  • Więcej informacji:
  • Saab

Dołącz do dyskusji: Saab uruchamia pierwszą kampanię od rozwodu z GM (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl