SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Firma Martina Sorrella kupiła za 150 mln dolarów agencję Firewood

Należąca do Martina Sorrella firma S4 Capital kupuje za 150 mln dolarów niezależną agencję cyfrową Firewood z Doliny Krzemowej.

Dzięki tej akwizycji S4 uzyska dostęp do bazy klientów Firewood w Stanach Zjednoczonych, wśród których są Facebook, Google, LinkedIn, Salesforce i VMware. Transakcja ma wzmocnić cyfrową ofertę firmy Sorrella.

W ramach umowy Firewood połączy się z firmą MediaMonks (należy do S4) zajmującą się cyfrowym contentem (treścią). 

Założona w 2010 roku agencja Firewood oferuje usługi kreatywne, strategiczne i planowania, usługi technologiczne. - To połączenie jest kolejnym krokiem w tworzeniu lidera usług komunikacyjnych nowej ery. Firewood ma godną pozazdroszczenia listę klientów obejmującą wiele najlepszych firm z Doliny Krzemowej. Będziemy teraz mieć ponad 1800 specjalistów w 23 krajach, z czego ponad 500 w każdym z dwóch węzłów, jeden w Dolinie Krzemowej i jeden w Amsterdamie - powiedział Martin Sorrell.

Agencji Reuter zdradził, że wciąż chce pozyskiwać firmy, które posiadają własne dane na temat nawyków konsumenckich. Dodał, że ma dwie małe oferty dla firm zajmujących się analizą danych, jedną w Londynie i jedną w Korei.

Spółce Sorrella już udało się nawiązać współpracę z takimi firmami, jak Procter & Gamble, Nestle, Coca-Cola i Sprint.

Sorrell po odejściu z WPP buduje swój biznes reklamowy poprzez akwizycje niewielkich agencji.

Pod koniec ub.r. S4 Capital została właścicielem agencji Mightyhive, w sierpniu tego roku za 10 mln euro kupiła agencję IMA.

Dołącz do dyskusji: Firma Martina Sorrella kupiła za 150 mln dolarów agencję Firewood

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl