„Rząd się psuje, Sienkiewicz musi wylecieć” - RMF FM reklamuje się „podsłuchowo”
Zaczęła się teaserowa odsłona kampanii reklamowej RMF FM nawiązującej do tzw. afery taśmowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Plakaty z hasłami „Rząd psuje się od ogona” czy „Sienkiewicz musi wylecieć” pojawiły się na nośnikach outdoorowych m.in. w Warszawie.
Billboardy zawierające tylko slogany takie jak „Kto zakłada podsłuch w barze mlecznym?!”, „Rząd psuje się od ogona”, „Sienkiewicz musi wylecieć” od kilku dni znajdują się w wielu miejscach Warszawy. Zdjęcia plakatów zrobiło i zamieściło w sieci (m.in. na Twitterze) wielu internautów, zastanawiając się, jaka firma stoi za tymi przekazami.
>>> Dzięki tzw. aferze taśmowej stacje newsowe zyskały widzów, TVP Info nowym liderem
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, plakaty są teaserową odsłoną kampanii reklamującej wakacyjną ramówkę RMF FM. W ramach tej ramówki od początku lipca w dni powszednie zamiast wywiadów Konrada Piaseckiego w porannym paśmie emitowane są m.in. satyryczny cykl „Pod słońcem Tuskanii”, w którym premier, podpowiada słuchaczom jak żyć, oraz „Adama News” z informacjami ze świata polityków oraz celebrytów (przeczytaj więcej na ten temat).
RMF FM nie zaprzecza, że to ich kampania, ale nie chce obecnie przekazać dalszych informacji o akcji. - Na obecnym etapie nie możemy podać żadnych szczegółów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor public relations grupy Bauer Media, do której należy rozgłośnia. - Zapraszamy do uważnego śledzenia zmian na billboardach. I słuchania RMF FM. W tym tygodniu będzie się działo - zapowiada Brzozowski.
Z danych Radio Track wynika, że w okresie od marca do maja br. udział RMF FM wyniósł 25,5 proc. (zobacz wyniki wszystkich rozgłośni ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: „Rząd się psuje, Sienkiewicz musi wylecieć” - RMF FM reklamuje się „podsłuchowo”