Rodzinna kampania reklamuje trany Möller’s (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa norweskich tranów Möller’s. Akcję, utrzymaną w konwencji familijnej, przygotowały firmy Clos Brothers, Next Media i Maxus.
Telewizyjna kampania reklamowa tranów Möller’s podkreśla, że picie ich codziennie zmniejsza ryzyko infekcji i podnosi ogólną odporność organizmu. Akcja informuje też, że produkty te mają przyjemny smak – naturalny, cytrynowy lub owocowy. Przekaz jest skierowany przede wszystkim do kobiet mających własne rodziny.
Reklama jest emitowana w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, stacjach tematycznych i kanałach dziecięcych.
Kampanię – na zlecenie firmy Axellus – przygotowały agencja reklamowa Clos Brothers (kreacja), studio Next Media (produkcja i postprodukcja) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Rodzinna kampania reklamuje trany Möller’s (wideo)