„Rodzinka.pl” z karnawałową kontrolą reklamuje wyprzedaż smartfonów w Orange (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”, wspierająca promocyjną obniżkę cen smartfonów. Akcję przygotowały firmy Publicis, Dynamo, Chimney, Post Meridian i Initiative Media Warszawa.
W nowej reklamie Orange rodzice Boscy (grani przez Małgorzatę Kożuchowską i Tomasza Karolaka) wybierają się na karnawałowy bal przebierańców, a szykującym w domu imprezę dzieciom zapowiadają, że dzięki smartfonom i internetowi mobilnemu sprawdzą, czy o pierwszej w nocy w domu jest już cicho.
Spot informuje, że w Orange zaczyna się właśnie wyprzedaż smartfonów, w ramach której np. Lumia 635 kosztuje 49 zł, a nie jak wcześniej 189 zł (w Smart Planie Halo 39,98 zł przy podpisywaniu umowy na dwa lata).
Poprzednio bohaterowie „Rodzinki.pl” reklamowali Orange przed Bożym Narodzeniem (obejrzyj spoty i przeczytaj więcej).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz internet.
Kreację reklam zajęła się agencja Publicis Poland, produkcją spotu - dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją - studio Chimney, a udźwiękowieniem - firma Post Meridian. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa, który właśnie przejmuje obsługę mediową Orange od MEC (więcej na ten temat).
W 2014 roku cennikowe wydatki reklamowe Orange Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 484,8 mln zł (według Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych telekomów).
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” z karnawałową kontrolą reklamuje wyprzedaż smartfonów w Orange (wideo)