Robert i Anna Lewandowscy reklamują rowery Storm
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa rowerów Storm z udziałem ich ambasadorów marketingowych: Roberta i Anny Lewandowskich. Akcję przygotowały firmy odpowiada GPD Agency, 9Production i Touch.PR.
Kampania reklamowa rowerów Storm z Robertem i Anną Lewandowskimi jest realizowana pod hasłem „Wyrusz w swoją drogę”. Piłkarz i jego żona zostali ogłoszeni ambasadorami marketingowymi Storm w pierwszej połowie maja.
Reklamy z ich udziałem mają zwiększyć rozpoznawalność marki. Kampania pokazuje, że Lewandowscy cenią sobie czas spędzony z rodziną, a wspólna jazda na rowerze jest jednym ze sposobów na wykorzystanie wolnego czasu z bliskimi
- Zachęcamy wszystkich do regularnego ruchu na co dzień - jazda na rowerze jest idealnym rozwiązaniem, które łączy przyjemność z aktywnością - podkreśla Robert Lewandowski. - W dbaniu o własne zdrowie i formę kluczowe jest bycie regularnym i konsekwentnym. Warto wyszukiwać sobie aktywności, które dają nam satysfakcję. Razem z marką Storm zachęcam do korzystania z rowerów, których używanie nie musi wiązać się z ogromnym wysiłkiem fizycznym, a może pomóc w utrzymaniu formy i dostarczaniu dużo radości - mówi Anna Lewandowska.
Kampania ruszyła 17 maja i potrwa do 30 czerwca. Obejmuje telewizję, internet (m.in. YouTube, platformy VOD i społecznościowe, Spotify, TikTok), radio oraz outdoor.
Za koncepcję kreatywną, planowanie mediów i realizację akcji odpowiada GPD Agency. Produkcją spotów (TV i digital) oraz sesji zdjęciowej w Barcelonie z udziałem Ani i Roberta Lewandowskich zajął się dom produkcyjny 9Production wchodzący w skład Stor9 Group należącej do Lewandowskiego. Przy akcji pracuje też agencja komunikacyjna Touch.PR.
Dołącz do dyskusji: Robert i Anna Lewandowscy reklamują rowery Storm