Theraflu Max Grip reklamowany jako „skoncentrowana siła w walce z objawami grypy” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant preparatu Theraflu (produkowanego przez GSK Consumer Healthcare) - Theraflu Max Grip. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Papaya Films, Televisor i MediaCom Warszawa.

Reklamy z kampanii podkreślają, że Theraflu Max Grip zawiera podwójną dawkę substancji aktywnej, która zwalcza uciążliwe objawy grypy. Hasło główne kampanii to „Skoncentrowana siła w walce z objawami grypy”.
Spot pokazuje wystąpienie w konwencji typu TED Talks, dotyczącej innowacji i przełomu technologicznego.
Akcja reklamowa jest prowadzona od połowy lutego, obejmuje telewizję oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Produkcją spotu (wyreżyserowanego przez Julię Rogowską) zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postoprodukcją - studio Televisor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Theraflu Max Grip reklamowany jako „skoncentrowana siła w walce z objawami grypy” (wideo)