Rafał Ryś: z Grey Group do Saatchi&Saatchi IS
Do działu kreacji agencji Saatchi & Saatchi IS dołączył Rafał Ryś, poprzednio deputy creative director w Grey Group. Jako associate creative director raportuje bezpośrednio do Kamila Majewskiego, creative directora agencji.
Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio, przez ponad trzy lata pracował w Grey Group. Wcześniej był senior art directorem w Isobar Poland oraz McCann Ericksson (obecnie McCann Worldwide). W latach 2010-2013 pracował na podobnym stanowisku w Havas Worldwide, a przed tym przez dwa lata pełnił funkcję art directora w Change Integrated.
Ma na swoim koncie takie kampanie, jak „Photos for Life” dla Fundacji Rak and Roll, „Anastazja” dla IKEA czy „Kolęda syryjskich i polskich rodzin” dla Caritas. Tworzył dla takich firm i marek jak m.in. Reckitt Benckiser, Peugeot, Citroen, BMW, IKEA, Pekao, L’Oreal, Wedel, Link4, Play, Polpharma, Disney, MTV, Volvo, Empik, mBank i Samsung.
Koncepty kreatywne, których jest autorem lub współautorem, nominowano i nagradzano na festiwalach międzynarodowych: Cannes Lions, Golden Drum, Clio, New York Festival czy Eurobest. Zdobyły także uznanie przedstawicieli polskiej branży marketingowej, co zaowocowało nagrodami KRT i InnovationAd.
Rafał Ryś jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Dołącz do dyskusji: Rafał Ryś: z Grey Group do Saatchi&Saatchi IS