Purina Adventuros promuje się aktywacją z Endomondo
Z początkiem sierpnia wystartowała kampania marki należącej do koncernu Nestlé - Purina Adventuros. W ramach działań przygotowana została aktywacja z aplikacją dla uprawiających sporty Endomondo.
W ramach działań promujących markę przekąsek dla psów Purina Adventuros przygotowano 20-sekundowy spot telewizyjny, który emitowany będzie w National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Dodatkowo przewidziano komunikację w social mediach.
Marka we współpracy z Endomondo przygotowała aktywację pod hasłem „Łapa w łapę. Bieg po przygodę”. Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem - im więcej, tym większa szansa na zwycięstwo - na pierwsze 23 osoby z najlepszym wynikiem czekają nagrody - zestawy do biegania z psem lub bony na zakupy w sklepie Decathlon. Konkurs trwa od początku sierpnia do końca września.
W dniach 2-3 września marka zorganizuje w Warszawie event „Latające psy”, podczas którego będzie można zrobić sobie z pupilem nietypowe zdjęcie oraz wypróbować nowe przekąski.
Za realizację spotu odpowiada agencja McCann, za sampling produktów podczas eventu - High Frequency. Za aktywację z Endomondo oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Purina Adventuros promuje się aktywacją z Endomondo