Przewodniki w "Gazecie Wyborczej"
Od 10 września br. wystartuje nowa kolekcja "Gazety Wyborczej", pod nazwą "Podróże marzeń".
Będą to przewodniki po wybranych miejscach w świecie.
Cykl będzie liczył 30 wydań, a jego celem będzie przedstawienie zagadnienia turystyki w formule odbiegającej od dostępnych na polskim rynku przewodników. Dodatki będą się ukazywały w cyklach tygodniowych - Przewodniki zaprezentują miejsca często uczęszczane, jak i rzadko odwiedzane przez turystów - tłumaczy "Briefowi" Witold Smogorzewski, prezes Wydawnictwa Mediaprofit Sp. o.o. - Dodatek będzie miał formę książki i będzie liczył od 300 do 400 stron. Na jego treść złoży się część praktyczna i teoretyczna - dodał.
Licencjonodawcą serii jest wydawnictwo APA Publications GmbH & Co, do którego należy brand przewodników Insight Guides. Prawa do serii "Podróże marzeń" nabyło w Polsce wydawnictwo Mediaprofit. Nakład, cena oraz informacje dotyczące ewentualnej kampanii, nie zostały ujawnione przez Wydawnictwo.
Jak poinformował "Brief" Robert Kijak, dyrektor ds. projektów specjalnych w wydawnictwie Agora, szczegóły dotyczące ceny, nakładu oraz wsparcia projektów działaniami promocyjnymi, zostaną ujawnione podczas konferencji 8 września.
Wydawnictwo Agora pracuje nad jeszcze jednym cyklem - bajek dla dzieci, który również będzie sprzedawany z "Gazetą Wyborcza".
Dołącz do dyskusji: Przewodniki w "Gazecie Wyborczej"